גיוס חירום לשנת 2026

693 קשישים וניצולי שואה צריכים ברגע זה! אוכל חם וציוד חימום לבית שלהם!

ארוחות חמות ומרק לקשיש/ניצול שואה

לחודש שלם

רק 896 ש''ח!

ארוחות חמות ומרק לקשיש/ניצול שואה

לשבוע

רק 224 ש''ח

התרומה היא לעמותת "לחיות בכבוד" מס' עמותה: 580224863

לקבלת מידע נוסף על העמותה

לא מדובר רק בשלמה

זה התחיל אצל שלמה בקומה הרביעית בבת ים. אבל האמת המרה הרבה יותר גדולה.

בישראל 2026, בזמן שכולנו "ממשיכים הלאה", יש 850 ניצולי שואה שרשומים אצלנו כרגע. הם לא מחכים לצל"ש. הם לא מחכים למדליה. הם מחכים לארוחה חמה.

המספרים שלא יתנו לכם לישון:

  • 51% מניצולי השואה בישראל סובלים מחוסר ביטחון תזונתי.

  • 40,000 קשישים חיים בבדידות מזהרת ומתחת לקו העוני.

  • 0 רזרבות. אין לנו מחסנים. אם לא נבשל היום — הם לא יאכלו מחר.

1945–2026: הלחם אותו לחם, הבושה היא שלנו.

הם שרדו את הגטאות. הם שרדו את מחנות הכפייה. הם הגיעו לכאן, הקימו מדינה מהריסות, בנו לנו בתי ספר, בתי חולים, וצבא חזק.

היום, כשהם בני 90+, הם נאלצים לבחור: תרופות או לחם? חימום או ארוחה חמה?

אנחנו מבטיחים להם כל שנה בטקסים "לעולם לא עוד". אבל "לעולם לא עוד" מתחיל בצלחת שלהם. היום בצהריים.

Generated Image November 13, 2025 - 11_37AM (1)

הם לא מזמינים משלוחים ממסעדות

הם לא יודעים איך

הם לא יכולים לבשל בעצמם

הם במצב לא פשוט שזה ממש מסוכן עבורם

אפילו המשפחה לא בקשר

אין להם ממי לבקש עזרה

הם לא הולכים למכולת

כל החלקה יכולה להיות פציעה חמורה

אל תגידו לי "כל הכבוד". תעזרו לי למלא את המקרר שלהם.

אני עשיתי את שלי בשטח. עכשיו התור שלכם לעשות את שלכם בבית.

אפשר להמשיך לגלול. אפשר להגיד "המדינה צריכה לטפל בזה". אבל בזמן שאתם אומרים את זה — המקרר של שלמה נשאר ריק.

אין "אחר כך" לרעב. אין "מחר" לאוכל.

לחצו עכשיו על הקישור, תרמו ארוחה חמה, ובואו נחזיר להם את הכבוד שמגיע להם

רגע! אל תסגור את הדלת על שלמה

אולי אתה חושב ש-32 ש"ח זה לא הרבה. אבל עבור שלמה, זו התשובה לשאלה שלו: 'מישהו יבוא מחר?'. אל תשאיר אותו בלי תשובה

רן מלמדובסקי. יזם, אבא לשניים, ובעיקר – נכד שלא שוכח.

גדלתי לצד סבא, ניצול שואה שחי שנים לבדו. ראיתי מקרוב את השקט המעיק, את הבדידות, ואת התחושה שמי שבנה את המדינה – פשוט נשכח מאחור.

הקמתי את "אני זוכר" מתוך אחריות אחת: להפסיק לדבר על הזיכרון, ולהתחיל לפעול למען הניצולים.

אני מתנדב ב"לחיות בכבוד" כי ראיתי בעיניים שלי: כאן אין מתווכים. אין בזבוז. כל שקל הופך לארוחה חמה שנמסרת ביד.

אני עושה את זה כי זה פשוט חשוב לי.

ההתחייבות שלי: ישירות לדלת

חשוב לי לוודא שבאמת אנשים שצריכים מקבלים, עד הבית.

32 שנים של עשייה

למען קשישים וניצולי שואה

עמותת לחיות בכבוד פועלת כבר 30 שנה על מנת לאפשר ללמעלה מ- 2,400 קשישים וניצולי שואה שנמצאים מתחת לקו העוני לקבל ארוחות חמות בכל יום.
משנה לשנה הפעילות של העמותה רק גדלה ומתרחבת, על מנת לאפשר ליותר ויותר נזקקים לקבל מענה וסייוע באופן קבוע.

העמותה פועלת עם כל האישורים הנדרשים ובשקיפות מלאה על מנת לוודא שכל אגורה שנתרמת מגיעה לנזקקים והופכת בקצה לאוכל חם ומזין למי שבאמת צריך אותו.

בשקיפות מלאה

הזדמנות לשנות למישהו את היום באמת

תמכו והצילו עכשיו

הקשישים שלנו צרכים כל עזרה

מעריך מאוד שבחרת לפעול לטובת קשישים

לקבלת עדכונים אפשר להרשם (לא חובה)